Nemrégiben alapított saját céget és most még nem tudja pontosan, hogyan népszerűsíthetné a leghatékonyabban a vállalat termékeit, illetve szolgáltatásait? Nos, a helyzet az, hogy vannak olyan lépések, amelyeket nem érdemes kihagyni, mert különben szinte biztosan kudarcra lennénk ítélve. Az első számú ilyen íratlan szabály, hogy mindenképpen létre kell hoznunk egy saját honlapot, méghozzá minél hamarabb. Emellett természetesen az is nagyon hasznos, ha a népszerű közösségi oldalak valamelyikén is létrehozunk egy fiókot külön a cégünk számára, ahol képekkel és szövegekkel is illusztrálnánk, hogy pontosan mivel is foglalkozunk, kiknek is tudunk segíteni, mikor és hol vagyunk elérhetőek és hogy milyen áru vagy módszer áll a rendelkezésünkre, amellyel a hozzánk forduló klienseknek segíthetünk.
A hatékony szövegírás azonban olyasmi, amit tanácsos szakavatott írókra hagyni. Igen, persze, többé-kevésbé mindenki tud írni, azonban nagyon nem mindegy, hogy hogyan. Mint mindig, itt is a minőségen van a hangsúly és nem pedig a mennyiségen. Hiába tud valaki fáradhatatlanul sokat írni, ha egyszerűen minden szava unalmas és érdektelen. Hiába ír valaki hosszú, tekervényes körmondatokat, amelyek során elvész a lényeges információ és az olvasó csak a fejét vakargatja értetlenül. Írhat valaki egy egész regénnyi anyagot, ha abból senkinek semmi haszna nem lesz, mert az iromány mondjuk nem közérthető valamilyen okból, túl sok benne a szakzsargon, vagy túl kacifántosan van megfogalmazva a szöveg. Ha szeretnénk kikerülni ezeket a buktatókat, akkor bizony a legjobb megoldásnak az minősül, ha az írói munkát egy igazi íróra bízzuk, olyasvalakire, aki abszolút jártas a marketingszövegek világában.
Természetesen nem szeretnénk a kedvét szegni, ha úgy érzi, szívesen kipróbálná magát szövegíróként, csak tessék, próbálkozzon bátran, ha azonban arra a következtetésre jut, hogy ez mégsem annyira az Ön asztala, akkor bízza nyugodtan szakemberre a dolgot!
Leave a comment