Keresőoptimalizálás ma

Míg pár évvel ezelőtt még viszonylag kevés cég ismerte fel a keresőoptimalizálás lényegét, addig mára egyre többen alkalmazzák. Bár a Google normál találati listáját organikus, azaz természetes találati listának nevezik, de a tapasztalat az, hogy bármelyik kulcsszót nézzük, az első helyekre nem automatikusan kerültek weboldalak, hanem keresőoptimalizálás által. A Google fejlesztői egyre több frissítést adnak ki, amelyekkel elsősorban a manipulatív keresőoptimalizálási technikákat akarják kiszűrni. Éppen ezért a felkészült, naprakész, sőt előrelátó keresőoptimalizáló szakemberekre egyre nagyobb az igény. Előrelátáshoz nem szükséges látnoki képesség, elegendő a Google irányelveit, célkitűzéseit ismerni, hogy tudjuk mik azok a technikák, amelyeket várhatóan büntetni fog, ha még eddig nem is tette. A keresőoptimalizálás által így nem csak előre lehet juttatni a weboldalakat, de minimalizálni lehet annak a veszélyét, hogy egy új algoritmus esetleg büntetéssel fogja sújtani az oldalt. Ha egy cég esetében új weboldal készítése van folyamatban, akkor érdemes már eleve olyan honlapot készíttetni, amely keresőoptimalizált, így nem kell utólag belenyúlni a weboldalba.

Leave a comment

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>